Repte 01-01: Repeteix els diàlegs utilitzant el teu propi nom i el d’algun company de la classe.

Repte 02-02: Graveu una conversa de presentació, i envieu-nos-la.

Repte 03-01: Entrevista a un company/companya que hagi arribat fa poc per saber com està i com es sent aquests primers mesos.

Repte 04-01: Repetir el diàleg amb un objecte que necessitis a la classe.

Repte (05-01): Fer la llista més llarga que puguis de les àrees que estàs aprenent a classe.

Repte 05-02a: Fes una llista de totes les aules i espais de la teva escola, veuràs que són molts!

Repte 05-02b: Fer el mateix diàleg que hem fet nosaltres però parlant de la teva escola!

Repte 07-01: Us proposem que feu l’arbre de la vostra família amb tots els noms que han sortit a la lliçó.

Repte 08-02: Digues parts dels cos que n’hi ha dos o dues.

Repte 08-02: Com es diu la part del cos per on passa el menjar, entre el cap i el pit?

Repte 08-03:

a) A quina part del cos té mal el jugador?

b) Amb quina part del cos no es pot jugar a futbol?

Repte 09-01: Expliqueu la roba que vau comprar la última vegada que vau anar de botigues.

Repte 09-02: Expliqueu-nos quina roba us poseu vosaltres a l’hivern per no passar fred.

REPTE 09-05

a) Quina peça de roba necessites?

b) Per a què necessites aquestes peces de roba?

Repte 10-01: Fes una llista de tots els electrodomèstics que fas servir a la cuina.

Repte 11-02: A on pots comprar uns pantalons?

Repte 11-03: Quina és la fruita que va de dos en dos, vermella, petitona i rodona?

Repte 12-02: Envia’ns el menú que t’agradaria menjar: el primer plat, el segon i postres.

Repte 13-01: Expliqueu què feu amb el vostre temps lliure durant el cap de setmana.

Repte 13-02: Expliqueu-nos on anireu de vacances i quines coses posareu a la maleta.

Repte 14-01: Pregunteu als vostres amics o amigues, o companys d’escola o feina, on viuen.

Repte 15-02: Expliqueu des de quin país vau enlairar-vos i a quin país vau aterrar en els vostres viatges, si heu viatjat mai alguna vegada.